نقش سیزده آبان در پایداری اسلام

نوشته شده توسط:فاطمه سادات مزاری مقدم | ۱ دیدگاه

نقش سیزده آبان در پایداری اسلام

حادثه سیزدهم آبان یکی از حوادث بزرگ تاریخ اسلام است که در این روز مردم ایران به گوش همه جهانیان رساندند که فقط به حاکمیت اسلام تن میدهند و به هیچ عنوان مقدرات زندگی خود را به چنگال ظلم و ستم مستبدان جهانی که دعوای آزادی ابناء بشر را دارند نمیدهند.

قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران دیر زمانی بود که طوق بردگی دیوصفتان بر گرده امت اسلامی سنگینی میکرد که ملت ایران با تکیه بر فرمایشات اسلامی امام خمینی (ره) از چنگال این جاسوسان و خودپرستان نجات پیدا کردند و بدون شک حادثه سیزده آبان مهر تایید این حرکت اسلامی بود.

 امروزه اگر در کشور عزیزمان اقامه عدل بر پا است و احکام اسلامی که ضامن سعادت دنیا و آخرت است اجرا میشود و پرچم کشور عزیزمان  با عزت و سربلندی در تارک جهان به اهتزار در آمده است باید مدیون خون شهدای دانشجو و دانش آموز سیزده آبان باشیم.
آری  سیزده آبان انقلابی از نو بود و انقلاب اول را که استبداد داخلی را بر کنار کرد و اسلام را حاکم نمود، کامل می‌کرد.  سیزده آبان روز تاریخی صدور انقلاب ما به اقصی نقاط گیتی بود تا در هر جای جهان پرچم توحید برافراشته شود و ندای لا اله الا الله بر هر زبانی جاری شود و  لرزه بر اندام مستکبران جهان بیافتد.
شاید آن سال‎ها که دولتمردان غربی با ژستی روشنفکرانه، بر دانشجویان آزاده که راه خود را تنها پیروی از خط امام برگزیده بودند، ایراد می‌گرفتند و بر مبنای حقوق بین المللی خود ساخته، تسخیر لانه جاسوسی را اقدامی غیر دیپلماتیک قلمداد می‌کردند، هیچ‎گاه تصور نمی‎کردند، تنها ۳۴ سال آینده در سالروز همان ایام، بر آنها نیز مشخص شود که ایالات متحده که در جمهوری اسلامی از دیرباز به شیطان بزرگ، شهرت داشته است، حتی به هم پیمانان خود نیز، رحم نکرده و جاسوسان خود را از طریق سفارتخانه های خود، به کشورهای اروپایی گسیل کرده و حتی جاسوسی را به عالی‌ترین مقامات سیاسی اروپا نیز کشانده است.
این گونه است که بار دیگر بر همگان آشکار گردید که ملت ایران مانند همیشه پیش قراول مبارزه با ظلم و ستم و استکبار و جاسوسی است. از این رو است که امسال سالگرد  سیزده آبان تنها، یک بزرگداشت ملی نیست بلکه تبدیل به روزی بین المللی شده است و شایسته است تمامی مردم دنیا، در اعتراض به اعمال شیطانی و خلاف حقوق بشر شیطان بزرگ، به پا خیزند و شعار آزادی از بند استعمارو استثمار جهانی را سر دهند.

همانگونه که ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله خامنه ای در روز یکشنبه ۱۲ آبان سال ۹۲ فرمودند که:

 در آن روز، جوانان ما نام سفارت امریکا را لانه جاسوسی گذاشتند و امروز بعد از گذشت بیش از سه دهه، سفارتخانه های امریکا در کشورهای اروپایی که شرکای امریکا هستند، لانه جاسوسی نامگذاری می شود که این موضوع نشان می دهد جوانان ما بیش از سی سال، از تقویم تاریخ دنیا جلوتر بودند.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...